REGULAMIN PROGRAMU SEMPRE PREMIUM KLUB
Rozdział I POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady organizacji i uczestnictwa w Programie Partnerskim SEMPRE PREMIUM KLUB.
2. Celem Programu jest intensyfikacja sprzedaży produktów Organizatora Programu poprzez premiowanie osób fizycznych stosujących w praktyce budowlanej produkty SEMPRE Farby.
3. Organizatorem Programu jest SEMPRE Farby Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej 43-301 przy ul. Gen. Kustronia 60, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta Bielsko-Biała, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000190876, kapitał zakładowy w wysokości 1.170.000 pln, NIP 547-19-95-321.
4. Operatorem Programu jest Edenred Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-189, ul. Inflancka 4b bud. C, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000116438, NIP 664-10-03-662
5. Program prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Program prowadzony jest od dnia 28.06.2010 i trwa na czas nieoznaczony.
7. Określenia występujące w niniejszym regulaminie zawarte są w Załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu i stanowią jego integralną część.
Rozdział II ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE
1. Uczestnikiem Programu mogą być pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Z udziału w Programie wyłączone są osoby pozostające w stosunku pracy z Organizatorem Programu lub Operatorem Programu, a także członkowie ich rodzin oraz właściciele i pracownicy firm prowadzących sprzedaż Produktów Organizatora.
2. W celu wzięcia udziału w Programie niezbędne jest dokonanie zgłoszenia Uczestnika Programu na prawidłowo wypełnionym druku Deklaracji Przystąpienia do Programu SEMPRE PREMIUM KLUB.
3. Prawidłowo wypełniona Deklaracja Przystąpienia do Programu SEMPRE PREMIUM KLUB zawiera:
– imię i nazwisko
– rok urodzenia
– adres do korespondencji
– numer telefonu kontaktowego
– adres e-mail
– oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszym regulaminem,
– zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia programu,
– sześć Kuponów Premiowych z opakowań produktów objętych Programem Partnerskim.
4. Deklarację Przystąpienia do Programu należy wysłać na adres: SEMPRE Farby Sp. z 0.0., ul. Gen. Kustronia 60, 43-301 Bielsko-Biała.
5. Jeden Uczestnik Programu może złożyć tylko jedną Deklaracje Przystąpienia do Programu.
6. Deklaracje Przystąpienia do Programu wypełnione nieczytelnie, błędnie lub niezgodnie z prawem nie będą stanowiły podstawy do zarejestrowania Użytkownika w Programie.
7. O wszelkich zmianach danych osobowych Uczestnik Programu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Organizatora Programu przesyłając informacje pisemną na adres Organizatora Programu.
8. Organizator Programu w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wypełnionej Deklaracji Przystąpienia
do Programu SEMPRE PREMIUM KLUB prześle na wskazany przez Uczestnika Programu adres Pakiet Powitalny.
9. Pakiet Powitalny zawiera:
– potwierdzenie zarejestrowania w programie,
– indywidualny numer karty Uczestnika Programu
– przedpłaconą Kartę Premiową EDENRED
Rozdział III ZASADY PROGRAMU
1. Uczestnictwo w programie polega na zbieraniu przez Uczestnika Programu Punktów z Kuponów Premiowych,
które Organizator Programu będzie przeliczał na Nagrody.
2. Każdy punkt przeliczony będzie przez Organizatora Programu na Nagrodę w wysokości 10 gr (słownie: dziesięć groszy).
3. Uczestnik Programu może przesyłać do Organizatora Programu dowolną ilość Kuponów Premiowych.
4. Punkty z nieczytelnych lub zniszczonych Kuponów Premiowych nie będą przeliczane na Nagrody.
5. Organizator Programu dokona przelewu Nagrody na Przedpłaconą Kartę Premiową EDENRED na koniec kolejnego miesiąca po miesiącu, w którym otrzymał Kupony Premiowe.
6. Stan salda Przedpłaconej Karty Premiowej EDENRED Uczestnik Programu może sprawdzić za pośrednictwem strony internetowej Operatora Programu.
7. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmian zasad przyznawania Nagrody w czasie trwania programu.
8. O wszelkich zmianach Uczestnik Programu zostanie poinformowany z miesięcznym wyprzedzeniem w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub e-mailowy Uczestnika Programu.
9. Przyznane Nagrody nie podlegają wymianie na inne.
10. W przypadku, kiedy wartość Nagrody przekroczy 2000 pln (słownie: dwa tysiące złotych) przychód wynikający
z uzyskanej w Programie Nagrody będzie opodatkowany zryczałtowanym podatkiem w wysokości 10% wartości Nagrody zgodnie z Art. 21 Ust. 1 pkt 68 oraz Art. 30 Ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
11. Płatnikiem podatku, o którym mowa w Rozdziale III pkt 10 jest Organizator Programu.
12. W przypadku zaistnienia zobowiązań podatkowych określonych w Rozdziale III pkt 10 przelanie Nagrody nastąpi
po pobraniu przez Organizatora należnego podatku. Organizator ma prawo potrącić kwotę należnego podatku zryczałtowanego z Nagrody Uzupełniającej.
13. W przypadku prowadzenia przez Uczestnika Programu pozarolniczej działalności gospodarczej Nagroda stanowi przychód z działalności gospodarczej Uczestnika Programu, który podlega opodatkowaniu na zasadach ogólnych.
14. Podanie danych osobowych Uczestnika Programu jest dobrowolne. Dane Uczestnika Programu będą przetwarzane tylko na potrzeby Programu przez Organizatora Programu i Operatora Programu zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r, nr 101, poz.j926 .t.zpzm.
15. Administratorem danych osobowych jest Organizator Programu.
16. Uczestnik Programu ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych, a także do odmowy
ich przetwarzania.
Rozdział IV REKLAMACJE
1. Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Programu należy zgłaszać w formie pisemnej na adres Organizatora Programu.
2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- Imię i Nazwisko Uczestnika Programu zgłaszającego reklamację,
- Indywidualny Numer Karty Uczestnika Programu;
- Opis przedmiotu reklamacji.
3. Organizator Programu zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty wpłynięcia pisemnego zgłoszenia reklamacji.
4. Reklamacje dotyczące sposobu naliczania Nagrody muszą być zgłaszane w terminie do 7 dni od daty przelania Nagrody na przedpłaconą Kartę Premiową EDENRED. W przypadku nie zachowania tego terminu reklamacja nie będzie rozpatrywana.
5. Nadesłane Kupony Promocyjne Organizator Programu będzie przechowywał przez okres 2 miesięcy od daty nadesłania przez Uczestnika Programu. Po upływie tego okresu kody będą niszczone.
Rozdział V OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
1. SEMPRE FARBY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Bielsko Biała 43-301 ul. Gen. Józefa Kustronia 60 NIP 5471995321 jest Administratorem Danych Osobowych (zwanym dalej Administratorem) swoich klientów, z którymi zawarł umowę sprzedaży lub o świadczenie usług, oraz uczestników ewentualnych programów lojalnościowych, programów partnerskich lub konkursów organizowanych przez Administratora, zwanych dalej łącznie Klientami
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umów zawartych przez Administratora z Klientami, jak również do wzięcia przez Klientów udziału w programie lojalnościowym, programie partnerskim lub w konkursie organizowanym przez Administratora oraz ich pełną realizację.
3. Administrator przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny do osiągnięcia celów wymienionych powyżej. Dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres dłuższy niż wskazany w zdaniu poprzedzającym, w przypadku gdy takie uprawnienie lub obowiązek nałożony na Administratora wynika ze szczególnych przepisów prawa lub z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, o którym mowa poniżej (tj. przez okres przedawnienia roszczeń lub zakończenia właściwych postępowań, jeżeli w okresie przedawnienia zostały one wszczęte).
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klientów jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Klientem
lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, lub
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbędność do wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,
lub
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub
obrona roszczeń do czasu ich przedawnienia lub do czasu zakończenia właściwych postępowań, jeśli zostały one
wszczęte w tym okresie, lub reklamacji, zwrotów towarów, lub
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. zgoda Klienta na przetwarzanie danych osobowych w określonych celach, gdy inne
podstawy prawne przetwarzania danych osobowych nie mają zastosowania, np. zgody marketingowe służące
przesyłania Państwu drogą elektroniczną na podany adres email informacji handlowych, w tym w formie
newslettera, z najnowszymi informacjami o promocjach , ofertach oraz promowaniu określonych produktów.
5. Dane osobowe Klientów nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej w rozumieniu przepisów RODO. W przypadku, gdyby dane osobowe były przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, Klienci zostaną o tym uprzednio poinformowani, a Administrator będzie stosować odpowiednie zabezpieczenia.
6. Dane osobowe mogą być powierzane do przetwarzania Podmiotom przetwarzającym takie dane na rzecz Administratora. W takiej sytuacji Administrator zawiera z Podmiotem przetwarzającym umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podmiot przetwarzający przetwarza powierzone dane osobowe, ale wyłącznie na potrzeby, w zakresie i w celach wskazanych w umowie powierzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym. Bez powierzenia danych osobowych do przetwarzania Administrator nie mógłby prowadzić swojej działalności oraz realizować zawartych umów. Administrator powierza dane osobowe Klientów:
- firmom informatycznym świadczącym usługi hostingowe, obsługującym domeny internetowe oraz zajmujące się obsługą systemów komputerowych, z których korzysta Administrator,
- firmom świadczącym na rzecz Administratora usługi pocztowe, kurierskie i przewozowe – w celu doręczania
korespondencji,
- firmom świadczącym na rzecz Administratora inne usługi, które są niezbędne do bieżącej działalności
Administratora, w tym w szczególności w celu organizacji i przeprowadzenia programu lojalnościowego, programu partnerskiego lub konkursu.
7. Zgodnie z przepisami RODO, Klienci mają prawo do:
- bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych, o którym mowa w art. 12 RODO,
- dostępu do swoich danych osobowych, o którym mowa w art. 15 RODO,
- poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO,
- usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), o którym mowa w art. 17 RODO,
- ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO,
- przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO,
- prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- niepodlegania profilowaniu, o którym mowa w art. 22 w zw. z art. 4 pkt 4 RODO,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o którym mowa
w art. 77 RODO,
z uwzględnieniem zasad korzystania i realizowania tych uprawnień wynikających z przepisów RODO.
8. Jeżeli Klienci chcą skorzystać ze swoich praw, o których mowa w punkcie poprzedzającym, proszę przesłać wiadomość drogą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres e-mail lub adres korespondencyjny, o których mowa poniżej.
9. Wszelkie zapytania, wnioski i skargi dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora, zwane dalej Zgłoszeniami, należy kierować na następujący adres e-mail:
-dane osoby lub osób, których dotyczy Zgłoszenie,
-zdarzenie, które jest powodem Zgłoszenia,
-przedstawić swoje żądania oraz podstawę prawną tych żądań,
-wskazać oczekiwany sposób załatwienia sprawy.
10.Każdy stwierdzony przypadek naruszenia bezpieczeństwa jest dokumentowany, a w razie wystąpienia jednej z sytuacji określonych w przepisach RODO lub Ustawy, o takim naruszeniu przepisów o ochronie danych osobowych informowane są – jeżeli ma to zastosowanie - osoby, których dane dotyczą, oraz Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Rozdział VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej oraz w siedzibie Organizatora Programu.
2. Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w dowolnym czasie bez podania przyczyny.
3. Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za terminowość i prawidłowość dostarczania przez pocztę przesyłek wysyłanych przez Organizatora Programu do Uczestnika Programu.
4. Wszelkie sprawy sporne związane z funkcjonowaniem Programu będą rozstrzygane przez sądy właściwe dla Organizatora Programu.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.
Załącznik Nr 1 Definicje użyte w Regulaminie
Deklaracja Przystąpienia do Programu – druk dostępny w wybranych punktach sprzedaży oraz na stronie internetowej Organizatora Programu umożliwiający przystąpienie do Programu Partnerskiego SEMPRE PREMIUM KLUB.
Indywidualny Numer Uczestnika Programu – numer identyfikacyjny nadawany Uczestnikowi Programu, który dokonał rejestracji
za pomocą prawidłowo wypełnionej Deklaracji Przystąpienia do Programu.
Infolinia Programu – linia telefoniczna o numerze, (33) 496 06 09 pod którą od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 zarejestrowany Uczestnik Programu może uzyskać pomoc związaną z funkcjonowaniem Programu Partnerskiego SEMPRE PREMIUM KLUB.
Kupon Premiowy – oryginalny nadruk lub naklejka na opakowaniach produktów objętych programem zawierająca kod kreskowy,
liczbę punktów oraz kupon kontrolny.
Kupon Kontrolny – element Kuponu Premiowego, który Uczestnik Programu nie wysyła do Organizatora Programu, lecz pozostawia
dla siebie, jako dowód potwierdzający zakup produktu objętego programem.
Nagroda – wartość pieniężna przelana na przepłaconą Kartę Premiową EDENRED zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszym regulaminie.
Nagroda Uzupełniająca – wartość pieniężna stanowiąca uzupełnienie Nagrody, jeśli jej wartość przekroczy 2000 pln. Wartość Nagrody Uzupełniającej stanowi 11,11 % wartości Nagrody.
Pakiet Powitalny – przesyłka, którą otrzymuje od Organizatora Programu każdy prawidłowo zarejestrowany Uczestnik Programu, zawierająca komplet materiałów informacyjnych umożliwiających prawidłowe korzystanie z Programu Partnerskiego SEMPRE PREMIUM KLUB.
Przedpłacona Karta Premiowa EDENRED, którą bezpłatnie otrzymuje Uczestnik Programu i na której gromadzone są środki pieniężne związane z Programem Partnerskim SEMPRE PREMIUM KLUB.
Punkty – punkty przyznawane za zakup produktów objętych Programem Partnerskim SEMPRE PREMIUM KLUB naliczane zgodnie
z Katalogiem SEMPRE PREMIUM KLUB.